POBOLJŠANJE KONKURENTNOSTI I UČINKOVITOSTI MSP-a KROZ INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (IKT) – 2
STATUS: OTVOREN
DATUM OBJAVE: 15.11.2018.
POČETAK PRIJAVA: 21.11.2018.
KRAJ PRIJAVA: 21.12.2018. u 11:00:00
VRSTA POZIVA: Privremeni poziv na dostavu projektnih prijedloga (bespovratna sredstva)
FOND: Europski fond za regionalni razvoj
PROGRAM: OP Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.
VRIJEDNOST NATJEČAJA: 200.000.000,00 kn
NADLEŽNO TIJELO: Ministarstvo gospodarstva poduzetništva i obrta
IZNOS POTPORE:
Od 80.000,00 do 1.000.000.00, kn
SVRHA POZIVA:
Ovim Pozivom potiču se MSP-ovi na primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije radi unapređenja poslovnih procesa, integriranja poslovnih funkcija, učinkovite organizacije tijeka rada, poboljšanja interakcije s klijentima i dobavljačima te poboljšanja tržišnog položaja poduzeća. Svrha Poziva jest jačanje tržišne pozicije, povećanje konkurentnosti i učinkovitosti poslovanja MSP-a primjenom informacijske i komunikacijske tehnologije kao i podrška razvoju informacijskog društva u RH.
PRIHVATLJIVI PRIJAVITELJI:
Pravne ili fizičke osobe koje su mikro, malo ili srednje poduzeće sukladno definiciji malih i srednjih poduzeća na način utvrđen u Prilogu I. Definicija malih i srednjih poduzeća Uredbe 651/2014.
STOPA SUFINANCIRANJA:
- Najviše 80% prihvatljivih troškova će se financirati prihvatljivim prijaviteljima ukoliko se sjedište prijavitelja nalazi u I. i II. skupini JLS
- Najviše 75% prihvatljivih troškova će se financirati prihvatljivim prijaviteljima ukoliko se sjedište prijavitelja nalazi u III. i IV. skupini JLS
- Najviše 70% prihvatljivih troškova financirat će se prihvatljivim prijaviteljima ukoliko se sjedište prijavitelja nalazi u V. i VI. skupini JLS
- Najviše 65% prihvatljivih troškova financirat će se prihvatljivim prijaviteljima ukoliko se sjedište prijavitelja nalazi u VII. I VIII. skupini JLS
PRIHVATLJIVI TROŠKOVI:
- Troškovi nabave standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. DMS, ERP, CRM, HRM, CMS, ECM, CAD, CAM10…)
- Troškovi za licence za nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše godine dana od dana nabave)
- Troškovi za korištenje SaaS (Software as a Service) modela/usluge (nabava prava korištenja u razdoblju od najviše godine dana od dana nabave usluge)
- Troškovi nabave računalne i komunikacijske opreme (hardware), uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju isključivo za potrebe provedbe aktivnosti
- Izdaci za ostalu opremu i uređaje potrebne isključivo za izravne projektne aktivnosti (UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, mrežni ormar/rack, itd.)
- Edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava kao dio isporuke projekta
- Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu projektnog prijedloga (prihvatljivo od 9. srpnja 2018. godine) do iznosa 15.000,00 HRK
- Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave, vođenje projekta do iznosa 15.000,00 HRK
- Troškovi vezani za ispunjavanje uvjeta informiranja i vidljivosti, sukladno poglavlju 5.6 Uputa do iznosa 5.000,00 HRK
- Nepovrativ PDV, tj. nepovrativ porez na dodanu vrijednost
Ukoliko razmišljate o prijavi na ovaj poziv slobodno nam se javite upitom na mail: info@driope.hr
Natječaj i potrebne obrasce možete pronaći ovdje.
Kontakt
Sjedište: Sv. Vinka Paulskog 5, 23000 Zadar
Ured: Ante Starčevića 1, 23000 Zadar
+ 385 (0)23 238 601
Ponedjeljak – Petak 08:00 – 16:00